hallo, daar ben ik weer :) en lousewies en zo

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Jun 28 14:33:49 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 28-jun-2006, om 13:55 heeft Joris van den Wittenboer het volgende
geschreven:

> Hoi Elma,
>
> er zijn verschillende scams. De een probeert de gegevens van je
> internetbankieren te verkrijgen. Een ander zegt afstammeling te
> zijn van 1 of ander Afrikaans staatshoofd of probeert je dingen te
> verkopen die je nooit krijgt.

aaah, ik dacht dat dat hoax heette, weer wat geleerd. dank joris

> Maar in het algemeen klopt er van de informatie in email-scams dus
> erg weinig..... ergo.... Thunderbird (emailprogramma) denkt dat de
> informatie over Dennis zijn proefschrift niet juist is :-)

grin, arme dennis. hoewel we geloof ik geen medelijden met hem hoeven
te hebben. ;)

> Daarnaast heb je al wat jaren weer mensen die de scammers terug
> willen oplichten. Ze verzamelen hun verhalen op sites als :
>
> http://www.419eater.com/
> http://www.zug.com/pranks/powerbook/

dank, weer wat geleerd. ik stuur ze door, die urls als dat mag,

> Have fun :-)

thnx gr elma