hallo, daar ben ik weer :) en lousewies en zo

Wed Jun 28 13:55:14 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi Elma,

er zijn verschillende scams. De een probeert de gegevens van je
internetbankieren te verkrijgen. Een ander zegt afstammeling te zijn van
1 of ander Afrikaans staatshoofd of probeert je dingen te verkopen die
je nooit krijgt.

Maar in het algemeen klopt er van de informatie in email-scams dus erg
weinig..... ergo.... Thunderbird (emailprogramma) denkt dat de
informatie over Dennis zijn proefschrift niet juist is :-)

Daarnaast heb je al wat jaren weer mensen die de scammers terug willen
oplichten. Ze verzamelen hun verhalen op sites als :

http://www.419eater.com/
http://www.zug.com/pranks/powerbook/

Have fun :-)