Tussenstand D66-peiling, 12:16

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sat Jun 24 20:07:03 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

w.t. jouwstra wrote:
> Henk,
>
> Ik vind jouw argumentatie wederom niet sterk:

Tjerk,

Ook over de jouwe ga ik (wederom) niet naar huis schrijven, Tjerk. Eg
nie. :)

Je geeft niet eens waar of waarom je dat vindt. Liever nog kruip je weg
achter je bekende stijlfiguur (groepering Aarts/Elegeert) of opnieuw een
nietzeggende reactie.

Geef dan toch toe Tjerk, dat je een heilig geloof hebt in het huidige
een onderling verdeeld D66, en dat je de criticasters het liefst de mond
snoert zonder ook maar stil te willen staan bij de ondergang van D66.

Neem het volgende:
Hoe vindt je het stuk van Jos de Beus, in de NRC (24 en 25 juni) 'opinie
en debat'?

Zet dat nu eens af tegen D66, kunnen wij het misschien ergens
inhoudelijk over gaan hebben ?

Overigens, je kunt toch ook gewoon lid worden van de VVD, Tjerk? :)
Of levert dat voor jou pijnpunten op, en/of beter maar waar dan wel?

Henk Elegeert