Terrasdemocrate wil af van hangouderen (was: LvdL bij standpunt.nl)

Fri Jun 23 23:34:22 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heb je gelijk in, maar de peiling laat zien dat de kiezers nog steeds
bewegen als er kwesties spelen, en de kiezersruimte er dus nog steeds is,
terwijl de tegenstellingen tussen rechts en links nu weer ouderwets groter
worden,
waardoor D66 weer meer kansen krijgt die ruimte inhoudelijk te benutten,
zoals eerder zoals bijvoorbeeld begin jaren '90.
Toen de verschillen tussen links en rechts verbleekten renden veel kiezers
naar buitenstaanders, terecht.
D66 is vanouds een partij met leden en kiezers die niet dogmatisch links
noch rechts zijn,
dus krijgt weer ruimte op het middenveld, zeker zolang kiezers bewegen
tussen rechts en links.
D66 kan dan weer het redelijk alternatief zijn voor vele kiezers.