Tussenstand D66-peiling, 12:16

Fri Jun 23 22:44:44 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ah je bent na Lousewies op 1 ook al met de hele lijst bezig :)

Nou de eerste tien, zouden er zoveel doorstromen naar een kabinet of
tussentijds uitstromen,
dat de kandidaten tot 10 echt meetellen? Of meer als runners up voor over 4
jaar?

Ik bedoelde bij de lijstverkiezing, Hein bij de eerste 6 ofzo...