Maar we noemen het nog steeds geen chaos!!!!!

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Jun 23 20:38:45 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Even ja Henk.
> Of de mensen, de artsen en de hele zorg komt er wel een keer tegen in
> opstand toch?

Heeft dat zin? En bovendien, kunnen die dan op enige steun rekenen in de
TK? Dat vraag ik me echt af, hoor. Deze Balkenende periode kenmerkt zich
nu juist door een grondig gebrek aan steun vanuit, of door de TK voor de
maatschappelijke gevolgen van het door hen gevoerde wanbeleid, tov hen
die het moeten ondergaan.

Dat democratisch instrument is door dit paarden en wormen kabinet ook
grondig verziekt.

> Of we mogen hopen een verstandige regering te krijgen die dit onzinnige
> geleuter terugdraait.

Hopen altijd, Ger, maar of die er komt?

> Er komt wel wat hoor, dat is zeker.

De chaos, zo valt te vrezen.