Tussenstand D66-peiling, 12:16

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Fri Jun 23 17:24:35 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 6/23/06, mail at kajleers.nl <mail at kajleers.nl> wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Fritz,
>
> Deze peiling is keihard, niet dat formulier-gekwezel; je mag slechts *een* naam noemen. Dus wie
> wordt het?

Sorry Kaj, maar dat lijstje is nu juist zo prachtig, omdat je daardoor
vol voor 'kansloze' kandidaten (zoals Hein :-)) kan gaan. Valt die
zogenaamd kansloze kandidaat inderdaad vroegtijdig af, dan gaat je
volledige stem naar je volgende voorkeurskandidaat die nog meedoet.

Mijn lijstje dus:

Bovenaan staat Hein, omdat er echt iets moet veranderen en zijn
verhaal me het meest aanspreekt. Tweede Simone vanwege haar blauwe
ogen :-) En onderaan Lousewies, omdat ze strijdlustig is en D66 niet
als een (overbodige) middenpartij ziet.

In de eerste, tweede, derde, vierde, en vijfde ronde, gaat mijn
munitie dus naar Hein (als alles loopt zoals ik verwacht), maar als
hij desondanks wordt afgeschoten in de vijfde ronde, dan moet
Lousewies de partij maar hervormen als het aan mij ligt.

Groeten,
Mark Giebels