Congres 24 zes

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Jun 23 08:21:36 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Vergeet ik hem naar de lijst te sturen.

Groet,

Tjerk, zie hieronder
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: w.t. jouwstra [mailto:tjouwstra at wxs.nl]
Verzonden: vrijdag 23 juni 2006 8:18
Aan: 'Mark Giebels'
Onderwerp: RE: Congres 24 zes

Mark,

Vanzelfsprekend heb ik uiterst politiek correct gestemd, mijn stem is altijd
uiterst correct, dat is gewoon een kwestie van definitie en in zoverre een
helder voorbeeld van determinisme:-) Ik hoop voor je, dat er zich op het
stembureau een filatelist zit (tenslotte doen we ook bij D66 aan filatelie
voor het huwelijk!) die bij binnenkomst gauw jouw postzegel (en die van alle
buitenlanders dan natuurlijk, anders zou de stem van Giebels zomaar openbaar
kunnen worden) heeft afgeknipt. Je constateerde, dat:

>Maar over die lijsttrekker gaat natuurlijk niet in de zaal gestemd
>worden, als je dat bedoelde....

Op de agenda voor morgen staat onder meer:

13.10 Presentatie kandidaten lijsttrekker Tweede Kamerverkiezingen 2007

De stembussen zijn tot 14.30 uur geopend!

14.10 Schorsing i.v.m. sluiting stembussen

14.30 Sluiting stembussen lijsttrekkerverkiezing

Dus staan er kennelijk stembussen waarin stemmen voor de lijsttrekker
uitgebracht kunnen worden. Hoe politiek correct kunnen mijn stemmen
uiteindelijk wel niet zijn....

Groet,

Tjerk