Lousewies

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Jun 23 06:45:26 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:

> Weet je Henk, het was een beetje een leugentje om bestwil.

Ha kijk, en welk bestwil(leke) is er dan wel in het geding?
En om daar om te liegen, Erik ??

> We hebben allebei meegemaakt hoe Hein zijn donateurs
> uitkafferde en met NSB-ers vergeleek

"We" en "allebei meegemaakt" is hier nogal misleidend, Erik.

Vreemd toch dat het thema altijd de coalitievorming schijnt te moeten
worden waarin je mij nu, destijds ook anderen mee wenste te hebben.
Geraffineerd, dat zeker, maar ook ongemakkelijk.

> als hij zijn zin niet kreeg.

Ik herinner me dat jij dat toen ook al zo omschreef,idd.

> Ik hou dus mijn hart vast als ik via Kaj hoor dat Hein
> met de moeders (?) van zijn kinderen (?) onderhandelt.
> Want dat gaat dan op dezelfde manier, vrees ik.

Je 'want' in relatie tot 'dezelfde manier' kan ik niet volgen, immers
het betrof een beleving die wij niet deelden. Dat voor jou nog steeds
de vrees opgeldt doet vind ik wel jammer voor je. Immers, verloren
energie.

> Maar enfin dat is een prive-kwestie, dus daar wil ik verder
> niet in treden.

Wel mooi dat je dat zo snel door hebt. :)

> Als het om een *publieke* functie gaat echter, en ik moet
> dan kiezen tussen Lousewies en Hein, geef ik liever niet
> de voorkeur aan een persoon die ik nooit anders heb
> meegemaakt dan als een tierend en schreeuwend stuk
> onbenul.

Er zijn meerdere keuzes, Erik, wat let je?

Die loesewies kreeg een koekje van eigen deeg en heeft het volgens mij
nu zelfs nog niet door. Dus als ik je dan toch moet adviseren..... :)

> Begrijp je wel?

Niet echt, helaas.
Hetzelfde ongemak, zeg maar.

Henk Elegeert