Koerscrisis: Humanistisch Verbond valt fundamentalistisch atheisme van D66 aan

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Jun 21 23:30:35 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoewel je het met zoveel woorden ontkent, ben je wel degelijk als atheist
een anti-religieuze actievoerder, en als scientist een skepticus die graag
bijgelovigen over de hekel haalt. Je bent beslist geen neutrale agnost.
daarom kom je ook met zulke religieus-besmette termen als "fundamentalist
dit of dat".

Verder meen ik me te herinneren dat Van der Laan voor opheffing van art 23
GW is, tegen bijzonder onderwijs dus. En dat slaat niet alleen op
islamitisch maar ook ander religieus getint onderwijs. Dat je dit vergeet,
zegt iets over je intenties.

hv,u
------