Koerscrisis: Humanistisch Verbond valt fundamentalistisch atheisme van D66 aan

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Jun 22 02:15:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  ...  maar de meeste athe-
>  isten zijn *nooit* met religie bezig, dat maakt ons nu juist tot atheist.

?? Wij die niet geloven, wij geloven (collectief) niet !? :) Zoiets?

De hele term deugd al voor geen meter, en dat dan in groepsverband (of
zoals de meesten) gaan  doen ..... ??

Je kunt ook een clubje oprichten voor hen die enkel alleen willen zijn. :)

En hoe toon je aan dat de meeste atheisten *nooit* met religie
bezigzijn? En hoezo maakt *dat* hen tot atheist?

>  Ik zou noch een bijbel van de EO aanpakken, noch de verzamelde werken
>  van Herman Philipse op m'n nachtkastje hebben staan.

Ach, als je 'em niet leest kan het toch ook geen kwaad, noch goed wel? :)

Henk Elegeert