Koerscrisis, Leestip: Van der Laan zakt finaal door het ijs

Steven Rieder Steven at RIEDER.NL
Wed Jun 21 13:39:32 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

L.S.,

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
>  * LvdL wil de vrijheid van godsdienst afschaffen ! Echt waar, dat staat
>    er dus echt.

Volkomen mee eens: dat valt ook wel onder vrijheid van meningsuiting.
Waarom religie ook nog eens apart noemen? Zo krijgt het een status die
het niet behoort te hebben.

>  * LvdL wordt afgeschilderd als een AHA van het allerergste soort. Als
>    iemand die volkomen blind is voor al datgene dat ze meent te moeten
>    bestrijden. Als iemand die volkomen gedreven wordt door haar jeugd.

Wat is een AHA?

> Het stuk, hoe negatief bedoeld ook, geeft mooi weer wat D66 te wachten
> staat mocht LvdL lijsttrekster worden.
>
> Ze zal D66 volkomen vertrappen in haar strijd tegen de Heere en Allah. Die
> strijd is voor haar aanzienlijk belangrijker dan D66.

Ik krijg het idee dat jij naar geen van de debatten van de afgelopen
tijd bent geweest? Ik heb alle vertrouwen in Lousewies, al mag ze nog
wel wat mediatraining volgen.

Steven Rieder, Utrecht