Analyse: De 'drie redenen' van LvdL

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Jun 17 08:35:25 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Wat er nu in feite gebeurt is dat men uit alle macht, en het loopt glad
verkeert, probeert de mening over D66 te richten op de toekomst.  <<

Wat er nu in feite gebeurt is dat men uit alle macht, en het loopt glad
verkeert, probeert de mening over D66 te richten op de toekomst.

Sorry Tjerk, maar ik heb al ooit, een tijd geleden, uitgelegd waarom ik
bepaalde tik- of spelfouten maak.. Af en toe moet ik zelf om lachen maar dan
is het meestal te laat. Het heeft te maken met mijn gezondheidstoestand wat
een en ander soms veroorzaakt.
Ik heb uit beide berichten het stukje maar even gekopieerd hierboven en
hieronder staat jouw verbeterde versie, geef even de verschillen aan als je
wil.
Mocht jouw kunst van lezen niet voldoende zijn om het te kunnen volgen laat
het me dan maar even weten. Dat is altijd makkelijk dan er inhoudelijk op
reageren toch? En dat het niet goed loopt? Met 2 zetels in de peilingen
mogen we dat toch stellen, of niet?
Ik beloof je en ding, mocht je een taalfoutje of zo maken dat ik je daar
niet op zal proberen aan te vallen, het is je van te voren vergeven, oke?

Ger