Partijleiding heeft aanval op Van der Laan geopend

Fri Jun 16 11:12:58 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fitz schreef:
 > Het was me al wel opgevallen dat Jan Terlouw in recente uitlatingen voor
 > een vernieuwing van "zijn"D66 is, en een verbreding, maar het verraste
 > me toch dat hij een lichte voorkeur voor Lousewies heeft.

Het verbaasd mij niet. Hij wil zoveel mogelijk af van de kroonjuwelen,
Lousewies ook. Dus minder invloed van burgers op beleid, en
doorgetrokken, minder invloed van leden op de partij. En zoals je al
zei, het is een regent... En dat past kennelijk goed bij Lousewies, die
wil het liefst ook niet teveel invloed/betrokkenheid van burgers of leden.

  Hij besmeurt
 > Pechtold niet, argumenteert rustig, en maakt geen onterechte of slinkse
 > verwijten aan zijn adres, dat verwijt maak ik omgekeerd Pechtold en
 > Schuyer en Brinkhorst wel.

En daarmee doe jij precies dat voor Lousewies waar je anderen van
beschuldigd. Lousewies mag natuurlijk vriendjes vragen om de dingen te
roepen waar zij dan geen verantwoordelijkheid voor hoeft te nemen (dat
waar jij P ook van beschuldigd)