Partijleiding heeft aanval op Van der Laan geopend

Fri Jun 16 00:40:11 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik had zelf de link beelden geheim en tegenwerking één kandidaat niet
> gelegd.

Nee... Kaj legde dat verband:

 >Het jachtseizoen vanuit de partijleiding op Van der Laan lijkt nu toch
 >definitief geopend... Eerst
 >Schuyer, vervolgens nog eens Pechtold op Radio1, nu dan Laurens-Jan
 >Brinkheurst die haar een veeg
 >uit de pan geeft, en dan nog het partijbestuur dat naar verluidt
 >weigert televisiebeelden van het
 >debat van gisteren af te staan aan NOVA

Jij reageerde daarop met gatsie en ging verder in je mail ook in op
Pechtold die een verkeerde campagne zou voeren en deed alsof de hele
partij tegen Lousewies is en dat ze tegengewerkt zou worden. Vandaar dat
ik dacht dat je dat verband met de beelden ook bedoelde....

Dat idee heb ik niet trouwens, en andere kampen zouden wellicht vinden
dat hun kandidaat tegengewerkt wordt.... Wellicht hoort het zelfs bij de
campagnestrategie en wil het Lousewies-kamp Lousewies neerzetten als de
kandidaat van buitenaf die door het kader tegengewerkt wordt.... terwijl
ze wat mij betreft niet van buitenaf komt. Pechtold komt wat dat betreft
toch meer van buitenaf. Die is tussentijds politiek verantwoordelijk
geworden....

Lees net dat zoals jij het noemt 'een vriendje' van Lousewies voor haar
openlijk in de bres gesprongen is. Het gaat om een oude d66er waarvan
jij vond dat dat er een was die de regentenmentaliteit voorstond...

Fritz:
"Toen ik Terlouw voor het congres vroeg wat hem bezielde,
zei hij arrogant we moeten besturen.
Regentenmentaliteit dus, i.p.v. open inhoudelijk debat voeren.

Nou dan weet je dus waar je aan toe bent straks ;-)