FOK en wat ze overschrijven

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Thu Jun 15 16:15:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

mail at kajleers.nl schreef op Thursday, June 15, 2006 3:35 PM :
<...>
> De meeste D66-leden zijn net mensen en die zullen zich veel meer
> laten leiden door factoren als 'is
> die-en-die lijsttrekker aardig?', 'kan ik mij met hem
> identificeren?', 'wordt hij te hard
> aangepakt?', 'wie gooit er meer met modder: Pechtold of Van der Laan?'
>
> Dat soort zaken zijn de eerste zaken waar het gros van de mensen aan
> denkt als ze geconfronteerd
> worden met een keuze tussen leiders, niet de inhoudelijke verschillen.
> Niet om de zaak geheel uit zijn verband te willen trekken, maar als
> Amerikaanse mensen bijvoorbeeld
> [...]
<...>

Tsjonge Kaj,

1. Hoeveel échte léden spreek jij nou zo gemiddeld per week?
2. De implicaties over het onderscheidingsvermogen van de D66-leden zou ik
niet willen onderschrijven, maar het vertelt me wel iets over hoe jij daar zo
al over denkt. Als die visie ook ten grondslag ligt aan je campagne voor Hein
zou ik hem willen adviseren toch eens naar een andere campagnestrategie om te
zien....

met vriendelijke groeten,

Martin Lentink