D66-dinosaurus bemoeit zich er nu ook mee

Thu Jun 15 14:08:39 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Precies...

Alsof Pechtold netjes was met zijn herhaalde uitspraken jegens niet-D66ers
en zijn impliciete suggestie dat alleen hij genuanceerd en redelijk is en
zijn expliciete suggestie dat Lousewies slechts shokkeert met haar open en
heldere beleidsuitspraken. Getsie... Lousewies heb ik nooit horen zeggen dat
derden zus en zo zijn, maar steeds standpunten zien innemen. Dat ze reageert
op Pechtolds impliciete en expliceite verwijten aan alle niet-Pechtolds en
haarzelf vind ik terecht. Pechtold was voor vele niet-D66ers al heel lang
ongeloofwaardig, Lousewies vind dat expliciet ook ten aanzien van zijn
eeuwige gedraai.