Atheistisch strijdster Van der Laan vond zelf 'Islamitische Zuil' uit

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Jun 14 08:46:34 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik geloof dat je me niet helemaal begrijpt: je sampling-criteria zijn
sociaal en historisch gezien gewoon shit. Je kunt er geen (enkele)
conclusie uit trekken. Dat er op een bepaald moment veel over iemand wordt
gebabbeld (of dat'ie wordt ge-quoted door anderen, niks is makkelijker op
internet) zegt dus helemaal niks. Actualiteit en methodologie bijten elkaar
menigmaal, ook nu.
hv,u
------