Uruzgan

Kaj Leers mail at KAJLEERS.NL
Wed Jun 14 08:38:01 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Blijft het schisma tussen de fractie en de rest van de partij, Bert. Hoe gaat de fractie daar nou
mee om? Ik bedoel, zitten jullie met z'n zessen te mokken in de kantine tijdens de lunch, de
verkiezingen van 2007 afwachtend en verder niks? Wat zou de verkiezing van Lousewies als
lijsttrekker van D66 trouwens betekenen voor de huidige positie van de fractie binnen de partij?