Luistertip: D66 over Afghanistan

Kaj Leers mail at KAJLEERS.NL
Tue Jun 13 11:36:22 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja, de fractie was "erg tegen de missie", ja. Maar toen het puntje bij het paaltje kwam, na al het
'...anders treden wij uit het kabinet!'-gedreig, bleef de fractie toch gewoon zitten. Dan kun je op
die ene vierkante kilometer in Den Haag misschien volhouden dat je het beleid kennelijk niet steunt
en dus wel gewoon dat beleid indirect blijven steunen door (jaja) in het kabinet te blijven zitten,
buiten die vierkante kilometer kun-je-het-niet-uit-leg-gen. Of je nu Alexander Pechtold of
Lousewies van der Laan heet. BEIDEN hebben kilo's boter op hun hoofd en daarom acht ik beiden
ongeschikt om lijsttrekker te zijn.

Overigens zei Pechtold in dat GPD-interview van gisteren, dat ook in Het Parool stond, dat hij nog
maar moest zien of hij het 'gewone parlementaire werk' zou willen doen als hij geen lijsttrekker
wordt.

Wat is dat voor arrogantie?! Maar goed, da's off-topic.