Standpunt.nl over verzwijgen achtergrond 'robuust optreden' door Aso

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Jun 12 14:28:25 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou ja zeg, dit lijkt erg op puur verzwijgen of men is dus echt zo dom.
Maar met de nieuwe informatie kan ik me moeilijk voorstellen dat er partijen
zijn die dit voor lief nemen en nu zeggen, doe toch maar. Wat te denken wat
er in Nederland aan de hand zou zijn als de lijkzakken of kisten met grote
aantallen arriveren? We importeren dus echt een oorlog zo. net wat
Stemerdin\k gisterenavond op de TV zei. het is net een groot diner, de
Amerikanen koken en wij doen de afwas. Dan blijkt de keuken een grote
gigantische puinhoop te zijn en het eten was ook niet alles. Blijft dat wij
nu dus de rotzooi mogen ruimen.
D66 heeft er voor hen gelukkigerwijs al tegengestemd maar als
regeringspartij zou ik die verantwoordijkheid absoluut niet willen hebben.
Kamp zei al, het worden moeilijke jaren dus de tijd wist hij al en het
moelijke heeft men maar over gezwegen, zo te horen.
Nogmaals Stemerdink: Het geld voor een wederbouw is er ook niet, al was het
beloofd en op die grond afblazen, kwartiermakers en alles terug naar
Nederland.
Het is net als toen Irak, geheime informatie heet het dadelijk weer. De
openheid is er nog steeds niet en dat staat weer te gebeuren, let maar op.
Wat Bert toen zei, dat hij zich niet kon voorstellen dat D66 in een
dergelijk regering zou blijven wordt nu toch wel heel erge werkelijkheid.
Het is geen kwestie meer van aantallen zetels maar het aantal partijen.
1+1+1=3, en als er daarvan 1 ontbreekt is er geen colalitie meer. Ik ben erg
nieuwsgierig of dit kabinet zoveel mogelijke levens van onze militairen
waard is, in mijn ogen niet.
En Balkenende maar achter de oorlogszuchtige Bush aanflodderen, stop die
vent nu eens, of kunnen alleen de nodige lijken dat maar?

Ger