politieke ervaring (was: Re: [Aris-Meet] Re: De phalanx van mensen die Erik van zijn stokpaardje willen gooien, groeit met de minuut. Let's keep it up.)

Thu Jun 8 20:50:40 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 8-jun-2006, at 19:08, Ger wrote:

> De vraag lijkt er meer op of dat ene Erik hier ooit iets zou kunnen
> leren.

Hier? Op deze lijst bedoel je?
LOL

> Valt mee dat je nog niet gaat stampvoeten als een vervelend jaloers
> kind dat zijn zin njiet krijgt, of doe je dat stiekem toch.

Welnee! :-)

Ik vermaak me kostelijk met deze lijst Ger. Zo'n doctor
Marc-Alexander Filter en zo'n mr. Hein van Meeten met
Twee Maten, dat is toch net een stripverhaal?
Om van onze clueless newbie Leers nog maar te zwijgen.

Voor mij is dit ontspanning Ger, tussen mijn vertaalwerk
door.
Voor jou niet dan?

Trouwens, wat vindt je daar nou van: een journalist die
campagnemewerker wordt van een politicus in spe.
Zo iemand kun je hierna als journalist toch ook niet meer
serieus nemen?

Erik vdMb