politieke ervaring (was: Re: [Aris-Meet] Re: De phalanx van mensen die Erik van zijn stokpaardje willen gooien, groeit met de minuut. Let's keep it up.)

Thu Jun 8 16:38:35 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 8-jun-2006, at 16:12, Aris B. wrote:

> Ze kregen in Constantinopel een keizershoofdstad waar hun kerk de Aya
> Sofia bouwde, en een rijk dat het inderdaad 1000 jaar uithield.
> Niet gek
> voor zo'n klein Balkanvolk.

Boeiend. (Overigens vraag ik me wel af of het *destijds*
wel zo'n klein volk was. Heb je cijfers?)

Maar vertel eens Bernard, waaruit bestaat de politieke
ervaring van kandidaat-lijsttrekker Hein van Meeteren?
Is Hein raadslid geweest? Wethouder? Kamerlid?
Heeft hij in het Europees Parlement gezeten?

Erik vdMb