walgelijk nivo Ormel, Van Baalen, Koenders

Thu Jun 8 12:41:43 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 8-jun-2006, at 11:32, Hein van Meeteren wrote:

> Je móet gewoon je middelvinger opsteken, snijden, je etussen
> wringen, de vluchtstrook pakken, bumperkleven...want we willen er
> zo snel mogelijk zijn, *fuck the others*.

Joh, doe niet zo schijnheilig. Dat was toch precies de manier waarop
jij je als 'bestuurder' bij DB.NL gedroeg? Iedereen die het niet met
je eens was heb je toen verrot gescholden - zal ik een bloemlezing
posten?
En wat heb je er nou eigenlijk van geleerd? Heb je betrokkenen al
eens excuses aangeboden?

> Lekker gaan voor je eigen stardom, voor je eigen belang, *fuck the
> others*!

Precies, zo ken ik je weer.

Overigens geef ik Henk gelijk. Je houding *lijkt* me bizar naïef.
Een tijdje geleden was er ook een of andere verkiezing bij jullie,
en toen ging je klagen dat Lousewies een te groot formaat
posters had gebruikt oid.
Wat bij mij de vraag oproept: wat heb je daar dan van geleerd?

Of bak je - al dan niet opzettelijk - je verlies bij voorbaat al in?
Ben je misschien gewoon een 'at leaster' Hein?

Erik vdMb