"Balkenende moet Pechtold de oren wassen"

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Jun 7 09:42:05 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja Kai,

Dit kon je verwachten natuurlijk, zeker van de VVD.
Ze willen graag in de hand houden hoe een kandidaat zich profileert en
tegelijk mag een minsiter zich geen zorgen maken over het drama wat eraan
zit te komen.
Oa dit zal hij bedoeld hebben met vies en vunzig, kop houden, ook al gaat
het over mogelijke levens van onze militairen.
Het komt er dus op neer dat hij nu campagne moet voeren maar alleen de
standpunten van het kabinet mag verkopen. Dat worden nog een hoop sorry's
vrees ik, nee, hoop ik. Des te meer valt er dadelijk te lachen.

Ger