Kennismigranten

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Jun 6 08:20:53 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad een rare reactie ja, normaal gesproken.
Maar 3 jaar dit beleid steunen en dan als een oppositiepartij steun zoeken
in de kamer, op deze wijze,  om het tij te keren vind ik ook een rare  zaak.
Het is al vaker gebeurt hoor dat men dualisme wilde betrachten in de
wetenschap dat bv. de LPF toch wel zou voorstemmen. Dualisme als het
uitkomt, lijkt het op.
Ik denk dat het heeft te maken met het ongeloof wat er groeit en groeit in
de hele politiek en zeker als het gaat om coalitiepartijen.

Het gaat natuurlijk niet alleen maar om dat meisje dat nog een week of wat
zou moeten. Ze schrijft in haar oproep over mensen die hier zijn zonder
verblijfsvergunning en komen studeren. Illegaal dus en die moeten we
bekijken als migranten. Die komen dus een hogere studie doen en moeten we
hier houden toch?  Anderen moeten we opsluiten en zo spoedig mogelijk het
land uit knikkeren, en terecht hoor, maar dta geld dan voor alle illegalen
en niet voor de betere studenten of zo. Als we de mensen die echt wat zouden
kunnen betekenen voor Nederland dan hadden we die voetballer ook wel even
Nederlander gemaakt.

Het spijt me  een beetje te zeggen, maar ik denk, dat D66 niet meer de
geloofwaardigheid heeft om hiermee succesvol te kunnen zijn. Daar zijn
talloze andere onderwerpen voor die rechtstraaks in het belang van de mensen
zijn welke hier wonen, en niet wie wil komen studeren om er vervolgens in
het thuisland een goede boterham mee te verdienen of hier een mooie baan. Ik
snap best het belang hoor maar zo wordt er nu eenmaal niet gedacht.

En vergeet niet Glenn, het oogstjaar is begonnen en werkt ook niet mee aan
de geloofwaardigheid he.

Ger