Hafmo steunde corruptie

Mon Jun 5 22:41:14 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Geen woord over de onthulling dit weekend in de NRC van Joep Dohmen: Hans
>van Mierlo was in 1998 als minister van Buza betrokken bij de verkoop van
>overtollige tanks aan Chili via "ondernemer" Van den Nieuwenhuizen, (...)
>Jaja, wat vinden onze verkapte sociaal-liberalen en quasi-vrijzinnig-
>democraten hiervan?

 Ik had het van de week wel gezien hoor. Maar ik begreep nu juist dat het
 achter de rug van Van Mielo (BuZa) was bekokstoofd door Voorhoeve (Def)
 en medewerkers en dat Van Mierlo een briefje van Voorhoeve kreeg toen
 de zaak al volop draaide.

 Zie een fraai stuk in de NRC,
   http://www.nrc.nl/economie/article339433.ece
 Hier komt Van Mierlo toch niet slecht uit tevoorschijn ?

>Past het in het imago hierover niet te praten?

 Na Paars-I zijn we er alleen maar op achteruit gegaan. Misschien kunnen
 we op deze manier ons imago weer wat oppoetsen ?    :-)