Hirsigate: Atheiste AHA studeerde voor christelijk evangeliste

Fri Jun 2 10:23:21 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Weet je intussen ook het merk onderbroek van Hirsi Ali?

 Die draagt ze niet. Wist je dat dan niet ? Dat schaadt haar carriere....
 Dat was trouwens 1 van de leuke dingen in dat VN-stuk. Terwijl AHA ergens
 in een vreemde slaapkamer bezig was met haar carriere, stonden buiten
 zes klerenkasten, die haar op staatskosten moesten bewaken, op haar te
 wachten. Ze ziet ze zo voor je... heerlijk gewoon...         :-)

 Je zal het wel niet geloven, maar dit komt me gewoon aanwaaien. Alle D66-
 nieuwtjes komen bij mij op het scherm en daar staat dus ook wel eens iets
 over AHA in. De achtergrond is dan snel gevonden...

 't Valt mij op dat AHA nooit iets afmaakt. Ze heeft de middelbare school
 niet afgemaakt, deze opleiding voor pastoraal werkster niet, er is geen
 enkel bewijs dat ze ooit een universitaire studie heeft afgerond.
 Daarnaast maakt ze haar kamerlidmaatschap niet af, stapt op bij de PvdA,
 al haar relaties lopen stuk, geen Submission-II, III, t/m XII. Alles
 blijft onvoltooid. Maar wel veel verhalen - zoals dat past bij een border-
 line-typje.

 Dat deze zogenaamde atheiste werd opgeleid tot pastoraal werkster, vind
 ik eigenlijk wel zo leuk. Waarom heeft niemand ooit gekeken wat voor
 soort school het hier betreft en opgemerkt dat daar geen 1-jarige cursus-
 sen bestaan ?
 Waarom trapt iedereen toch in al die verhalen van haar ? Alles dat ik
 gecontroleerd heb, blijkt niet aleen verzonnen te zijn maar er zijn ook
 verschillende varianten - nu weer in Driebergen. Ze wil niet door de
 mand vallen als atheiste en dus switcht ze naar een variant over een
 *andere* hogeschool in Driebergen. Want zo is het natuurlijk gegaan...

>Dus vanwaar toch je fixatie?

 Ik reageer op de fixatie van haar gelovigen. Ik ben nog nooit met AHA
 bezig geweest. Waarom zou ik ?