VVD met Rutte verliest vijf zetels

Carlo Hagemann carlo.hagemann at HETNET.NL
Thu Jun 1 17:18:32 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als dat net zo'n onderzoek is als dat waaruit Rita Verdonk als lijsttrekker
naar voren kwam, dan kan bij de VVD de champagne alvast ontkurkt worden.

Ik meen dat dit onderzoek door Maurice de Hond is gedaan. Nu zit ik zelf ook
in dat Internetpanel (helaas niet bij deze vraag) en ik moet zeggen: het is
soms hemeltergend slecht zoals hij de vragen stelt.

We wachten de minieme verschuivingen van aanstaande vrijdag maar weer af...

Carlo Hagemann