Fun facts to know and tell

Mon Jul 31 17:32:46 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Helemaal eens Mark,

Dan is de vraag hoe je die mensen die menselijk en verstandig zijn,
juist ook op termijn bezien, in zulke oorlogsrethorische omstandigheden,
het beste kan steunen, en in één adem hun wens dat "het" ophoudt.
Dat is lastig omdat gematigden en wij als buitenstaanders toch snel
verraders heten.
Toch zouden we als land en dus onze regering meer contact moeten houden
met gematigde mensen, hun groeperingen en hun vertegenwoordigers
i.p.v. vooral regeringen te steunen danwel te bekritiseren.
Immers de speelruimte van regeringen wordt toch door de publieke opinie
bepaald,
vooral die binnen het eigen land. Hoe meer economische contacten met burgers
hoe beter.

Fritz