Fun facts to know and tell

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Mon Jul 31 08:22:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja, je wordt wel heel cynisch van al die onvoorstelbare keuzes die het
midden oosten in de negatieve spiraal houden. Dus na het lezen van het
volgende bericht op Teletekst vanmorgen: "Israël heeft de
luchtaanvallen op Libanon 48 uur gestaakt om onderzoek te doen naar
het bombardement op Qana.", bedenk ik me net: Dat zou toch niet zijn
om de mannen in witte pakken van Lockheed, Raytheon en Boeing volop de
gelegenheid te geven een effectieve schadeanalyse te laten maken....?
Het idee kwam immers voor Condy..

Groeten,
Mark Giebels