D66-fractie gelukkig bij de good guys...

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Fri Jul 21 23:20:43 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

dirkie wrote:

> Ja ik vroeg me al of waarom deze bart anders is dan de bart van pakweg 3 maanden terug.
>   Hij maakt zich schuldig waar hij Bot terecht van beticht.
>   Wij noemen zoiets brown-nosing. Bah.

Ik heb het even opgezocht.

tr & intr
brown-nosed, brown-nosing
1. To try to gain favour with someone or gain their approval in a very
contemptible and obsequious way.

Echt iets voor jou, een vernietigend oordeel klaarhebben terwijl je in
dezelfde zin toegeeft er niets van te begrijpen...

Mag ik dat kwalificeren als 'all mouth and no brain'?

Bart