Welk 'recht tot zelfverdedinging'...

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Fri Jul 21 22:27:08 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

  Het zegt duidelijk geensloof of ben je misschien een beetje Dyslectically challenged? :-)

Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl> wrote:  He GeenSloofje,

Dat in De Engelen is toch een consulaat-generaal, geen ambassade? En zijn
ze wel per fax of e-mail bereikbaar? Of willen ze alleen per telefoon om te
horen of je Nederlands spreekt?
hv,u
------

At 22:58 20-7-06 -0700, dirkie wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Ik begrijp dit soort commentaar minder en minder.
>Jullie spreken steeds alsof we onze morele
>verantwoordelijk GAAN verliezen. Het is dezelfde
>verbazing die de broek doet afzakken elke keer weer in
>bijvoorbeeld de 2de kamer en zo.
>Die geloofwaardigheid is al eerder verloren in de
>balkan, of de Kolonel op het podium by de eerste
>iraakse persconferentie, of de opbouw unit die nu
>plotsklaps zwaardere wapens nodig heeft om de
>"wederopbouw?" te bevorderen. Je kan er zelf
>waarschijnlijk nog wel een stuk of 10 meer bedenken..
> [...]
 Everyone is raving about the  all-new Yahoo! Mail Beta.