Vroeg vertrek oudere ambtenaren kost miljoenen

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Jul 21 13:55:44 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik vraag toch om medelijden met al die topambtenaren. Die hebben zich
destijds laten inhuren als super-Judas. Menselijk gesproken hebben ze
steeds tussen hamer en aanbeeld gezeten, de onredelijke verlangens der
topelite en politici en anderzijds het morrende volk.

Het is eigenlijk jammer dat ze nog zo lang zijn blijven doorwerken binnen
het Politiek-Industrieeel-Complex (PIC) en PvdA of D66 hebben gestemd. Nu
gaat een deel van de afkoopsom naar Thaise hoertjes en Belgische psychiaters.

En net als voormalig USA-president Eisenhower blijf ik evenzeer criticus
van het MIC, Militair-Industrieeel-Complex (term uitvinding van Eisenhower).

hv,u
------