D66-fractie gelukkig bij de good guys...

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Fri Jul 21 13:31:36 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inhoudelijk een goede bijdrage van Bert in de commissievergadering.

Groen Links en de PvdA waren welsprekender, okee, je kunt niet alles
hebben. Bot is inderdaad de nieuwe woordvoerder van de minister van
buitenlandse zaken van Israël. Het is ook ernstig dat Bot zich namens
ons distanstieert van een onmiddelijk staakt het vuren zoals door de VN
gewenst. En het bombarderen van burgers goedpraat.

Bot is een kruiper, tot alles bereid om maar 'in gesprek' te mogen
blijven met Israël, weg met die afschuwelijke man.

Dieptepunt is ook dat de CU en de SGP zich aan Bot en Israël
conformeren. Zij laten de donkerste kant van het christendom zien.

Ik ben blij dat D66 zich niet meer associeert met VVD en CDA. Nu ik dit
gezien heb moet ik toch concluderen dat D66 zich nooit in het gezelschap
van de mensen die daar nu de dienst uit maken had mogen begeven, tot
geen prijs.

Bart