Welk 'recht tot zelfverdedinging'...

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Thu Jul 20 11:14:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Vergadering blijkt morgen te zijn, staat verkeerd op 'vandaag in de
kamer':
http://www.tweedekamer.nl/over_de_tweede_kamer/vandaag_in_de_kamer/index.jsp

Plus wat slordigheidjes weggewerkt (hieronder).

Dit onderwerp is voor mij een lakmoesproef voor wie integer is en wie
niet. De VVD lijkt al wel bij het oud vuil te kunnen. Maar D66?

Bart

====
Heeft Libanon eigenlijk?

Groen Links heeft Bot op het matje geroepen, uitstekend initiatief.

Ik kijk even of ik de vergadering van 11:00-13:00 op kan nemen via
internet, kunnen we eens goed zien wie onze morele
geloofwaardigheid belichaamt respectievelijk bereid is deze te verkwanselen.

Een Internationale vredesmacht zou nu Israël moeten gaan verdedigen
tegen de agressie van Hezbollah. Welke internationale vredesmacht
beschermt eigenlijk Libanon tegen Israël?

De prijs voor van het verlies van onze morele geloofwaardigheid is hoog,
en wij allen moeten er voor opdraaien. Met een beetje pech kost het ons
allemaal onze vrijheid. Een politiestaat en het steunen op het geweld
van wapens komt in de plaats van vrijheid, gelijkheid en broederschap.

He who lives by the sword, shall die by the sword. Zal dat ons lot zijn?

Bart