Files door ongelukken en werkzaamheden: laat ze betalen!

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Tue Jul 18 23:43:24 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

daar heeft onze lieve heer airco in auto's voor
uitgevonden Bart! Prozac desnoods een koud licht
biertje.. Kortom wie maakt je wat!

Even Serieel
Als ik zo'n 3 jaar geleden terug kwam van overwinteren
in Spanjeland en gewoonlijk zonder noemenswaardige
stilstand 1.500km van Denia tot Brussel had gereden.
Was het vaste prik om op de laatste 200km op zijn
minst 3x in de file te staan voor ik in Noord-Holland
was. En dat was dan nog een meevallertje want op de
verkeerde tijd van de dag was er gridlock om Utrech..
En daar ergerde ik me mateloos aan, want geen prozac,
geen jonge vrouw EN geen Airco. Dat biertje zat wel
snor maar controles he.. :-))
Zeg nou zellef

http://mail.yahoo.com