zuurpruimen

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Tue Jul 18 21:55:53 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

hep toevallig net mijn nieuwe paspoort per post
ontvangen.
$ 72 als je de tijd hebt $ 122 binnen 24 uur.
Niks biometrisch aan. In principe hetzelfde pas poort
van 10 jaar terug EN het is geldig voor 10 jaar. Geen
vinger drukken en geen bijzondere kenmerken voor de
foto behalve voor het format en recht in de camera en
het gehele gelaat moet zichtbaar zijn'
Ik vraag me weleens af hoe dikwijls nieuwe regels
worden geintroduceerd in hollandland met als
justificatie/verontschuldiging : het moet van amerika,
de eu, de vul zelf maar in organisatie/land/of zo.

Dirkie wiens goed vertrouwen door persoonlijke
ervaring allang verloren is gegaan

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article330399.ece/

http://mail.yahoo.com