D66-programma en randcondities be ëindigen negativism e overheid

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Jul 15 08:45:37 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een echte liberaal wil er in alle vrijheid voor kunnen kiezen om wel of niet
te geloven wat men wel of niet wil geloven.
Een echte liberaal wil zelf kiezen en kiezen voor mensen die de keuze niet
hebben.
Een echte liberaal zegt tegen niet-liberalen dat men de verkeerde keuze
maakt.
Een echte liberaal wordt er zelf beter van of maakt een andere keuze.

Zullen we nog even? :))))))

Ger