Boris Dittrich trouwt

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Thu Jul 13 11:37:07 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 7/13/06, Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl> wrote:
> Ik bedoel maar, de ware liberaal moet óók een grens trekken, en het is
> leuk bij jezelf te testen waar jóuw grens ligt....

Nee hoor Hein, de overheid hoeft helemaal geen grens te trekken. Om de
door jou genoemde redenen moeten we het burgerlijk huwelijk gewoon
afschaffen en samenlevingscontracten en eventueel de benaming
'huwelijk' daarvan gewoon overlaten aan de burgers, notarissen en
maatschappelijk instelingen zoals kerken. Dan hoeft de overheid tegen
niemand meer de discrimineren en kunnen de conservatieve organen in de
samenleving het huwelijk voor hen gewoon weer definieren als tussen
een man en vrouw. Zijn zij ook weer blij.... :-)

Groeten,
Mark Giebels