Boris Dittrich trouwt

Thu Jul 13 10:11:23 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET>,
>Mijn God, wat een oud nieuws. Hij is getrouwd op 06-06-06, en is momenteel
>op huwelijksreis naar Cambodja. Toch even niet opgelet, Marc? ;-)

 ...ah, De Here, het duivelsgetal en de tempel van Angkor Wat... Die EO-
 bijbel heeft z'n sporen in de fractie inmiddels nagelaten...  :-)

 Neen, ik was niet uitgenodigd, ik wist van niets... (wel voor een ander
 huwelijk op dezelfde dag, deze datum was populair). Hij vertelde eergis-
 teren iets dergelijks in Twee Vandaag, mogelijk dat daarom Elsevier met
 het nieuwtje kwam...

 't Zij hem gegund, uiteraard.

 Dit, de openstelling van het huwelijk voor homo's en lesbo's, is een van
 de betere ontwikkelingen van de afgelopen jaren. Dergelijke lichtpuntjes,
 hoe klein ook, moeten er vaker komen.

 Marc Fluks. Amsterdam