D66-Ede Lousewieserig tegen ambtsgebed

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Jul 13 00:19:01 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeker slecht geslapen, Hein. De discussie ging over het dwingend opleggen
van een raadsgebed aan alle raadsleden. Van Hirsi Ali heb ik nimmer
begrepen dat ze ieder dwong haar te geloven, laat staan te volgen. Kortom,
je vergelijking moge uit het hart komen, maar ze is krom.

Dus, bedenk wat anders.

hv,u
------