D66-Ede Lousewieserig tegen ambtsgebed

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Jul 12 14:05:58 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

dirkie wrote:

>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>En als je bijbel plaatjes, of beelden, ziet staat er
>NOOIT eens een te lachen of zelfs maar te glimlachen

Daar moet ik tegen protesteren. Jezus schijnt een lolbroek te zijn
geweest. Hij hield van een goede slok en had een relatie met een
ex-prostituée, wat wilt ge nog meer, zunne?

>Het stelletje staat altijd lijdend, zielig,
>chagrijnig, of boos, te kijken!!!!

Nee, u verwart het gezelschap met een groep D66-ers na een landelijke
verkiezingsuitslag de laatste tien jaren.

>Buddha lacht altijd! :-)))))

De Chinese Boedha. De Tibetaanse zit met gesloten ogen gesloten
verzonken te mediteren. Overigens, Boedha mag niet meer van pechtold, we
moeten ophouden met navelstaren, zegt ie.

Hein ~~ Die gèk op religie is en overal lekkere Katho-kitsch op zijn
rommelige woonboot heeft hangen.