D66-Ede Lousewieserig tegen ambtsgebed

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Jul 12 07:29:16 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Niet weer opnieuw AUB?
Dat hele verhaal hebben we al zo vaak gezien en ik, en misschien velen met
mij zullen er geen waarde aan hechten wat wel of niet waar is.
Het is niks anders dan een grove vervuiling van een lijst als dit.
Het enige wat jullie er mee bereiken is dat niemand nog langer de lijst wil
ontvangen omdat men niks mer te doen heeft dan berichten van Muys en Meet
weg te klikken.
Het begint er op te lijken dat het juist de bedoeling is waar iemand
blijkbaar trots op meent te kunnen, haha weer een discussielijst om zeep
geholpen.
Niemand luistert er graag naar want dat is allemaal al tig keer verteld en
daar is deze lijst ook niet voor.
Reageer dan toch gewoon niet op elkaars gekakel over toen, en altijd weer
die peroonlijke aanvallen.

Ger