Papaverteelt in Uruzgan en de uitvoermogelijkheden.

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Jul 11 14:53:30 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:

> Welke Liberaal Democaten?
>
> Ik knok graag met je mee Hein, maar heb mijn twijfels of het
> helpt...De weerstand onder de regenten is aanzienlijk en de burgers
> zelf zien de noodzaak er ook niet van in. Heb je een plan?

Welke Liberaal Democraten? Déze Liberaal Democraten. D66! En, ik heb een
plan. En dat plan gaat slagen. Want de burgers zien de noodzaak er wèl
van in. Ze hebben genoeg om steevast aan de zijlijn gezet te worden.
Tijdens het paasaccoord was half Nederland vóór het referendum. Als we
toen hadden gebroken...maar OK, die kans is gelopen, dat plan is
gestrand. Ik heb een nieuw plan.....