D66-Ede Lousewieserig tegen ambtsgebed

Tue Jul 11 14:26:06 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 11-jul-2006, at 13:42, Hein van Meeteren wrote:

> Nee, Liberale Jihad. Dat is een politieke beweging vanuit het pro
> AHA-kamp, die ook door Lousewies wordt omarmd, die stelt dat de
> fundi-Moslims met een keiharde Jihad taktiek tot de verlichting
> moeten worden gedwongen.

Pro AHA-kamp? Doe jij nou ook al aan die MAFfe flauwekul mee Heino?

> Zie :
> http://www.vvd.nl/index.aspx?
> FilterId=974&ChapterId=1590&ContentId=3844

Daar wordt opgeroepen tot een tegenbeweging tegen de Islamitische
jihad. Deze tegenbeweging moet voorkomen dat de sharia in West-Europa
wordt ingevoerd.
Wat heeft dat met achterlijke christenen op de Veluwe te maken?
(Is dat eigenlijk geen pleonasme trouwens?)

> Al die mensen zijn inwoners van de gemeente Ede.

En wonen in een of ander dorp, en komen niet in de horeca-gelegenheden
van Ede en bemoeien zich daar wel mee.

> Elkeen heeft recht op vrij Horeca-bezoek.

Die luitjes vinden van niet, begrijp ik.

> Je kan je met iets bemoeien zonder er gebruik van te maken. Ik
> bemoei me bijvoorbeeld met de gemeente Ede, zonder er gebruik van
> te maken.

Nou, je vreet er toch lekker van, neem ik aan?

(Ik zou zegen: semanisch gezien heb je gelijk. Je maakt geen gebruik
van de gemeente Ede, maar *mis*bruik van de gemeente Ede. Maar
goed, dat is een andere discussie.)

Erik vdMb