D66-Ede Lousewieserig tegen ambtsgebed

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Jul 11 11:25:04 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jeetje zeg, waar maakt men zich toch druk over?
Er worden zoveel raadsbesluiten genomen met een meerderheid waarvan de
minderheid misschien wel gruwelt. Als men zo graag een gebed wil dat bidt
men maar. Als men een stilteperiode wil van een paar minuten dan bidden
degene maar die dat willen. Die niet wil bidden kan het ook opbrengen om uit
respect even stilte in acht te nemen. Indien ik bij mensen aan een tafel zit
die even willen bidden voor het eten ben ik simpelweg even stil en
respecteer dat.
Als ik liever een neut drink bedank ik wel voor de chocolademelk.
En de horlepiep ken ik al helemaal niet.

Tjongejonge zeg, dit is wel erg belangrijk.

Ger

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Waar blijft de minderheid die geen neut wil drinken bij het horlepiepdansen
voorafgaand aan de raadsvergadering, maar chocolademelk?

Groet,

Tjerk