Papaverteelt in Uruzgan en de uitvoermogelijkheden.

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Mon Jul 10 19:21:14 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Nee, juist niet. Heel slim van defensie om geen papavervelden te
> vergiftigen of in de fik te gaan steken.

Wat dan? Gedogen? Raar is het niet? Internationaal
gaat Nederland de productie van harddrugs in het
buitenland gedogen, en in Nederland wordt de verbouw
en de toevoer verboten !!!

 > Zou BIII zonder D66 hier
> binnenkort op terugkomen??

En het CDA alsnog wijzen op die nogal tamelijk
bizarre redeneringen van hun?

Ze gedogen hier de softdrugs niet eens !!!

> Het juiste antwoord is: Voor die hoop (dat de drugs niet meer door
> Nederland gaat) moet de politie vooral veel tijd en geld verspelen om
> drugstransporten op te sporen.

Fluitje van een cent nu. Ze zitten immers bij de
bron en hoeven er maar een chipje tussen te duwen om
het hele transport van aanvang tot eindbestemming te
kunnen volgen.

> Uiteindelijk kan het resultaat namelijk
> slechts negatief uitpakken, met of zonder succes.

???

> Immers, de risico-
> en dus winstcijfertjes worden hoe dan ook weer wat verder opgehoogd,
> waardoor e.e.a. nog crimineler zal worden uitgevoerd.

Dat snap ik niet. De hele toevoer komt toch plat te
liggen. Je gaat me toch niet vertellen dat het CDA
erbij gaat staan kijken, wel?

Ze sturen minstens Camiel (rateltand) Eurlings,
lijkt mij als gezant af om te voorkomen dat er nog 1
kilo die streek verlaat, toch? Wat zeg, geen ons zelfs.

Over welke winst en risico's heb jij het dan?

Henk Elegeert