LvdL legt het allemaal nog eens uit...

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sun Jul 9 07:46:01 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

w.t. jouwstra wrote:

> [...]
>
> Marc,
>
> Dat je het nog steeds niet begrijpt, is wel duidelijk. En dat Lousewies
> nogal wisselvallig is in haar stemverklaringen en meningen valt mij ook
> steeds meer op, zoals überhaupt de factor consistentie lijkt te verdwijnen
> (ach Elma, weet je nog van toen, onder die walnotenboom in Genua, waar Mark
> ons Campari serveerde, en we nog meningen hadden, en standpunten en zo).
>
> Maar wat dacht je van het navolgende:
>
> 1) Het congres in Zutphen bijeen, ongetwijfeld ook met jou, draagt de
> fractie op geen fouten van de penitentiair minister meer te pikken.

Dan dient die dat ook waar te maken. Welke fout
treft Verdonk hier dan wel?

> 2) diezelfde gevangenisdirecteur gaat vervolgens wederom zeer opzichtig in
> de fout door in strijd met het recht AH met de mooie achternaam haar zo zuur
> verdiende paspoort noch in te nemen, noch te zeggen wat dan wel, maar wel
> dat ze het niet verdiend had.

Niks opzichtig de fout in. De 'fouten' werden elders
gemaakt !

> 3) Vervolgens beraadt de top van het kabinet Balk II over de vraag hoe AH
> met de mooie, maar toch veranderlijke achternaam en pas geboren na een
> bevalling van 2 jaar ( naar Somalisch recht, zoals geïnterpreteerd in Kenia)
> haar nooit ingenomen paspoort weer terug kon krijgen en heeft de
> gevangenisdirecteur, die zich niet door de eerste de beste bajesklant sjek
> voor cheque laat verkopen bedongen dat zij met zonder mooie achternaam
> daarvoor haar excuses aanbood.

Kijk, hier heb je er een te pakken !!

> 4) en toen de eerste onder zijn gelijken, ook wel de premier of
> opperbediende (minister-president)genoemde, verklaarde, dat de verklaring
> van de naar zeer oud Somalisch recht Alexander Haat Fluks genoemde die
> verklaring louter op verzoek van Lovely Rita Maid heeft opgesteld, was de
> fout daar, waarop we zeiden: stop, en nu is het genoeg!

Twante ? Welke fout? En wat was er nu genoeg?

> Meer zou ik er niet achter zoeken,

Balkje en Donnertje regisseren en Verdonkje mag
opdraaien voor foutieve interpretaties door de
D66-fractie?

Henk Elegeert