LvdL legt het allemaal nog eens uit...

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Fri Jul 7 22:48:32 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

w.t. jouwstra wrote:

> Bart,
>
> Zo kan je het natuurlijk ook formuleren.

Elk vogeltje klinkt zoals het gebekt is, maar toch denk ik dat het
gebrek aan verbale overtuigingskracht een grote, misschien wel
beslissende factor is bij het gebrek aan succes van D66 in de 2e kamer.

Ik bedoel maar, 1% van Cicero's gaven, en je bent top dog daar.

Van te voren een lijstje maken met alle mogelijke argumenten voor je
vehaal, uitkiezen wat het bruikbaarst is, een mooi bondig vlechtwerkje
van maken met wat klassieke retorische wendinkjes, en klaar is Kees.

Waarom denk je dat Rouvoet's ChristenUnie het zo goed doet?

Zelfs het aanleren van een paar truukjes is al genoeg. Zoals steeds weer
  Marijnissen die met wat pseudo-chic enige waardering uitspreekt
gevolgd door wat inhoudsloze woordspelletjes om de tegenpartij
belachelijk te maken. Onwaarachtigheid tot kunst verheven. Maar hij
heeft er enig succes mee.

Bart